Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
LES CM2 en activité
3 décembre 2011

NOEL en patois

le père Noël

 

I parlot bien l' araméen
Ch'étot l' patois du coin.
Pourquoi pas Jésus in ch'timi,
Nous ch'est comme cha qu'in l' prie
Et pis qu'in l' cante à Noël

Dins chelle langue ed' chez nous.
Ch'est pas vulgaire,y a pas d'blasphème
Et l' Bon Dieu i s'in fout.

 

Refrain:


Noël en Nord, Noël en ch'ti,
Noël du Nord, Noël d'ichi.
Dins sin berceau ,ch' petit quinquin
I est v'nu au monde pour sauver ches terriens.
Noël en Nord, Noël en ch'ti,
Noël du Nord, Noël d'ichi ,
Avec un air d'accordéon
Dins ches églisses et dins toutes ches masons.

Allons viens rinte ichi min frère
T'as trouvé un abri ,
T'auras moins frod dins ches lumières
De la messe ed' minuit.
Ti qui a pas l'même couleur ,min frère,
T'as l' même sang in d'sous de t'pieau.
In va faire eun' trève à la guerre,
La paix ch'est ch' qui nous faut.

Le Ch'ti papa Noël déchindra d'sin traîneau
Pour ches infants bien saches i offrira des cadeaux.
In tout cas faut y croire,car dins l' monde d'aujourd'hui
Cha nous r'donne ed' l'espoir et du sens à la vie.

http://www.dailymotion.com/video/x4ejs5_noel-en-nord_music

 

Publicité
Publicité
Commentaires
S
Prêt à partir à la Chaudane ........samedi !!!!!
J
Bah très bien et vous?
S
Comment vont mes " anciens " mais TRES sympas "anciens " élèves ???????????
J
eh ben ca fesait longtemps que j'etais pas revenu<br /> <br /> on avait que ca a faire? j'me souviens plus mais ca rappelle des bons souvenirs <br /> <br /> je sais pas si vous lirez ce commentaire mais j'essaierais de repassez un jour ou je sors plus tot ou un jour ou j'ai pas cours parce que je pars a la fin de l'annee donc ca commence a sentir la fin ;( ;( ;( ;( ;( ;(<br /> <br /> bref en tout cas ca fait plaisir de pouvoir revoir ce qu'on fesait avant!!!!!!<br /> <br /> j'ai revu les videos ou j'etais soliste :( :( la voix grave que j'avais ;) ;) ;) ;)<br /> <br /> bon a une prochaine fois
S
MY good le nombre de souvenir !! *-* ♥
LES CM2 en activité
Publicité
Archives
Publicité